background image
  • 28 apr 2009 /  familie 2 reacties

Dank jullie wel voor jullie leuke recties! Ja het lijkt inderdaad op de foto’s alsof we alleen maar in restaurantjes zitten; dat doen we ook wel veel, maar het zijn ook gewoon dankbare foto momentjes!!

Zondagochtend, de eerste F1 race van het jaar waarvoor je in Europa niet vroeg je bed uit hoeft. Als je dan in Miami zit dus wel. Hoewel een tv staat aan het voeteneind en Speed tv doet voor Amerikanen verrassend uitgebreid en gedegen verslag van de race(Formule 1 is van oudsher typisch Europeaans, Amerikanen vinden er niet veel aan; die rijden liever op ovale circuits)

Leonie heeft inmiddels heerlijke koffie en Yoghurt gehaald bij Starbucks, dus ik lig prinsheerlijk naar de race te kijken! Even later gaan de meiden lekker ontbijten in de bistro onder ons hotel.

Tegen de middag lopen we richting het paark aan het strand, omdat Mila nog wat verhoging heeft en het elke avond toch wel laat is, besluiten we het vandaag rustig aan te doen. Morgen gaan we immers verder richting noorden en dan is het wel fijn als iedereen weer helemaal in orde is. Er is een leuk speeltuintje in het park en daar gaan we picnicen en de meiden lekker spelen. Er staat veel wind vandaag, dus het is niet zo erg het strand een dagje te mijden. de sfeer is ontspannen, echt zondag. live muziek klinkt uit een overvolle gay kroeg en af en toe wordt er flink gejoeld. Ondertussen rollen, fietsen en rennen allemaal bijzondere types aan ons voorbij.

Nog even door Lincoln drive(winkelstraat) gelopen en op tijd gaan eten in een authetieke diner bij ons om de hoek. Als de meisjes een beetje op tijd in bed liggen, gaan wij op internet op zoek naar een betaalbare huurauto en een hotel/motel voor de komende dagen. Daar slagen we net in voor onze ogen ook helemaal dichtvallen.

Na ons ontbijt in een Franse baguetterie op maandag, is het tijd om onze koffers weer in te pakken. We nemen een taxi naar het auto verhuur bedrijf, waar een hele vriendelijke dame ons verder helpt. Natuurlijk is ze totaal verrukt van de “beautiful twins” (we worden meerder keren per dag aangesproken in winkels en restaurants en zijn zelfs zaterdag avond gefotografeerd op Ocean Drive door een journaliste)De meiden staan tijdens die woorden vloed van “adorable, gorgeous, sweet, amazing” verveeld om zich heen te kijken. we mogen in ieder geval zonder bijbetaling een luxere en grotere suv uitzoeken.

Nadat we eerst een beetje door Miami zijn gereden en wat bezienswaardigheden hebben bekeken zijn we toch via de Oostkust en tegen de klok in naar Orlando vertrokken. Aanvankelijk was het onze bedoeling de andere kant op te rijden, maar op deze manier kunnen we al op vijdag naar Disneyworld, en volgens de gidsen is het dan rustiger dan de weekends of het begin van de week.

We zijn blij dat we een navigatie systeem aan boord hebben, want goede kaarten hebben we niet en Leonie wordt zowieso snel misselijk. En zo rijden we comfortabel naar Vero Beach. We slapen hier in een net gerenoveerd Best Western Motel met een zwembad. Niet ver van de zee en er is hier ook een grote outlet store!

Geplaatst door Boudewijn om 05:12 uur.